Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Maurice en Linda - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Maurice en Linda - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Maurice en Linda

09 Juni 2016 | Maleisië, Kuala Lumpur

Daar zijn we weer! We hadden op de heenweg helaas twee keer vertraging. Maar uiteindelijk na 13 uur vliegen kom je dan ook goed aan. We zitten in een mega hotel waar alles super de luxe is. Lekker zwembad, extra groot bed waar we onze jetlag eruit konden slapen, wasmachine op de kamer. Kuala Lumpur is net een westerse stad alleen net iets warmer. Continu zo'n 34 graden en 's avonds koelt t af tot 26 graden. Je kunt er alles eten wat ook in Nederland te koop is. We hebben onder andere al de Petronas Towers gezien. Daarbinnen heb je een groot winkelcentrum met winkels als Prada, Gucci, Louis Vuitton etc. We hebben de Kuala Lumpur Tower beklommen. Of ja eigenlijk met een simpele klik op de liftknop naar boven. Die toren is 421 m hoog. Erg mooi uitzicht! We zijn door China Town gelopen. Waar je een echte Gucci tas kunt kopen voor 2 euro. Hebben de Thean Hou Temple gezien. Mooi hoe ze hun rituelen uitvoeren. Lekker door Lake Garden gewandeld. Is een heel groot park waar je uren doorheen kunt wandelen. Uiteindelijk ook nog naar het Bird Park geweest. Daar lopen de lieve vogels vrij rond. Je moet alleen oppassen dat je niet wordt bescheten. ;) Tot nog toe dus ontzettend naar ons zin. Morgen krijgen we een huurauto en gaan we richting het noorden van Maleisië. Even de rust opzoeken! Kuala Lumpur is leuk maar ontiegelijk druk.

Tot de volgende blog!

• 09 Juni 2016 - 23:00

Ciska Lam:

Hoi Linda en Maurice
    Wat hebben jullie al veel leuke dingen gezien en gedaan! Ziet er allemaal heel mooi uit, prachtige gebouwen! Ja en dat hotel was natuurlijk maar voor even!!
    Veel plezier In Maleisië en geniet ervan! Groetjes van ons

• 11 Juni 2016 - 11:57

Lars:

Klinkt super vet jongens! Hoogtepunt natuurlijk de ekte ekte gucci tasjes

• 14 Juni 2016 - 19:31

Delano:

yes u bent eindelijk in het land en ik mis u nog steeds :D veel succes en plezier